Dzisiaj mam dla Was wyczekiwaną relację z rejsu po Adriatyku! Na rejs zostaliśmy zaproszeni przez markę Foreo (o produktach i samej marce możecie przeczytać tutaj). Wraz z blogerami z całej Europy i nie tylko (pojawiły się również blogerki z Dubaju) wyruszyliśmy w czterodniowy rejs po mojej ukochanej Chorwacji. Nasz team z Polski liczył 5 blogerów/youtuberów w tym: GlamPaula, Olciiak, Alina Rose, Paulina z Być Idealną i ja. Już pierwszego dnia wszyscy super się zgraliśmy i od razu wiedziałam, że będzie to naprawdę fajna przygoda. Wszystkich żaglówek było 10! W każdej 5 kajut dwuosobowych. To była moja pierwsza przygoda na morzu!

Processed with VSCO with c3 preset

Rejs zaczynaliśmy w południe. Ponad 30-stu blogerów i youtuberów zebrało się razem w oczekiwaniu na „zameldowanie” ^^. Wszyscy z niecierpliwością wypatrywali naszych żaglówek. W końcu zostaliśmy do nich zabrani i wyruszyliśmy w pierwszy czterogodzinny rejs ze Splitu do VIS.

Tego dnia postawiłam na marynarski look. Spódnica maxi w paski (House), biała koszula (Orsay), okulary (Rayban) i zegarek (Daniel Wellington).

foreo-post1

Już pierwszego dnia byłam totalnie zachwycona. To był mój pierwszy raz na żaglach, ale na pewno nie ostatni! Wiatr we włosach, morska bryza i niezapomniane widoki – coś nie do opisania.

Processed with VSCO with c3 preset

Po czterech godzinach rejsu w końcu dopłyneliśmy do portu w VIS. Tam całą ekipą wybraliśmy się na pierwszą, wspólną kolację. Na wieczór wybrałam sukienkę od Marks&Spencer, buty z Deezee i torebkę marki Guess.

Następnego dnia pogoda pokrzyżowała nam trochę plany. Chociaż jak dla mnie – to był absolutnie najfajniejszy dzień! Musieliśmy szybko uciekać z VIS bo zbliżały się bardzo silne wiatry, które w zatoce mogły być niebezpieczne dla żaglówek.

bluza – NAOKO

Processed with VSCO with c3 preset

Poranna toaleta (chociaż żaglówki mają toalety i prysznic, to większość osób korzysta z łazienek w portach – to super rozwiązanie w szczególności, że łazienki są bardzo czyste, ładne itd. Z drugiej strony ma też to swój niezwykły klimat!), zatem poranna toaleta, śniadanie i wszystkie żaglówki FOREO wypłynęły w kolejny rejs, który tym razem trwał 2,5 godziny.

Dlaczego to był najfajniejszy dzień? Był silny wiatr, bujało, płynęliśmy na żaglu, śpiewaliśmy piosenki – czy mogło być lepiej? TAK!!! Nagle nasz skiper wypatrzył delfiny! Jeden skoczył przez fale tuż obok naszej żaglówki. To był dla mnie absolutnie wspaniały widok. To niesamowite zobaczyć zwierzęta w swoim naturalnym środowisku. Wzruszenie ogromne!!!

Processed with VSCO with a9 preset

Processed with VSCO with c2 preset

zestaw – SUPERDRY

Na szczęście nie mieliśmy problemów z chorobą morską, i aż żałuję, że rejs nie trwał dłużej. W końcu dopłyneliśmy do portu w Palmiźana – tutaj spędzaliśmy kolejną noc.

Processed with VSCO with a9 preset

Processed with VSCO with c3 preset

Po południu był czas wolny więc wraz z naszą polską ekipą pozwiedzaliśmy wyspę. Na zwiedzanie wybrałam bluzkę i szorty z Zary, buty z Deezee, torebkę Guess i okulary Rayban. Prosto i wygodnie!

foreo-post2

Wieczorem oprócz przepięknego zachodu słońca czekała nas kolacja w małej galerii sztuki! A potem… impreza karaoke na naszej żaglówce.

foreo-post

Następnego dnia, z samego rana wszyscy ruszyliśmy na plażę. Tam spędziliśmy kilka godzin, a następnie popłynęliśmy szybką taxi boat na wyspę Hvar. Zwiedzaliśmy urocze uliczki, a później pojechaliśmy autobusem w głąb wyspy na degustacje chorwackich win!

Po degustacji pojechaliśmy na kolację do ekologicznej restauracji, gdzie psiaki i inne zwierzaki biegały sobie wokół stołów. Tak zakończyliśmy nasz trzeci dzień rejsu.

Czwartego dnia był zaplanowany 3 godzinny rejs na wyspę Brać. Po drodze zebraliśmy się wszyscy na morzu (wszystkie 10 żagłówek), aby ekipa fotograficzna mogła nas nagrać jak mkniemy przez morze! Totalny CZAD!

Processed with VSCO with c3 preset

ZORAN! Prawie bym zapomniała przedstawić Wam naszego skipera. Wszyscy bardzo go polubiliśmy – sympatyczny, uśmiechnięty i skłonny do żartów. No i wypatrzył delfiny – i to dwa razy! Jako jedyni z całej ekipy FOREO widzieliśmy te piękne stworzenia.

Jest również Ana – to ona dbała o nasze poranne śniadania i obiady w trakcje rejsu, a także pomagała Zoranowi. Fantastyczna dziewczyna, która również jest skipperką! Zobaczcie tylko jaki ma piękny uśmiech! W ogóle stwierdzam, że nasza żaglówka była najbardziej pozytywna ze wszystkich ekip (hihi).

body – PLNY

Processed with VSCO with c3 preset

W końcu po licznych atrakcjach dopłynęliśmy w okolice wyspy Brać, gdzie odbyło się małe party na morzu! Skipperzy ustawili żaglówki dookoła, a potem wszyscy  kąpaliśmy się w morzu i pływaliśmy na dmuchanych zwierzakach, pączkach itd.

Znalazłam swojego różowego flaminga!

foreo-post-001

Processed with VSCO with c3 preset

Pod wieczór dopłynęliśmy do portu w miejscowości Milna na wyspie Brać. Niesamowicie urocza mieścinka: spokojna, kameralna i piękna! Na zwiedzanie wyspy wybrałam spodnie z Reserved, bluzkę z PLNY, okulary Rayban, torebkę Guess, choker od Sylwii Majdan i buty z Deezee.

Wieczorem natomiast, na pożegnalną kolację postawiłam na sukienkę z Evelyn, buty z Zary i torebkę Goshico. W dodatku świętowaliśmy też urodziny Radka!

foreo-post1-002

Następnego dnia z samego rana ruszyliśmy już w kierunku Splitu, a gdy dobiliśmy do portu od razu pojechaliśmy na lotnisko. Ten rejs był dla mnie absolutnie fantastycznym doświadczeniem. To zdecydowanie moje klimaty – mogłabym tak pływać bez przerwy. Dziękuję marce FOREO za zaproszenie na rejs i za to, że dzięki temu obudziło się we mnie kolejne marzenie! <3