Koniec roku oznacza jedno: podsumowania! Uwielbiam je robić – pozwalają mi spojrzeć na wszystko co się działo z zupełnie innej strony. Analizuje, wspominam, wracam do różnych sytuacji, wyciągam wnioski, robię nowe zapiski, postanowienia :) Dlatego też dzisiaj (jak zawsze w tym okresie) przygotowałam dla Was podsumowanie tego co działo się u nas w 2018 roku. Miesiąc po miesiącu. To był bardzo intensywny rok! Rok pod hasłem: niemożliwe nie istnieje! Jestem w szoku, że udało nam się tyle rzeczy połączyć, ale czuje też dumę i radość,  bo wiem, że swoją ciężką pracą można osiągnąć to o czym się marzy!!! Gotowi zobaczyć co się u nas działo? Sporo tego… Enjoy! :)

To co, które wydarzenie zapadło Wam w pamięć?

STYCZEŃ

Rok 2018 przywitaliśmy w Hallstatt. Małej, uroczej mieścinie w Austrii. To była nasza pierwsza podróż w tym roku i jakże magiczna! Wpis o tym jak zorganizować taki wyjazd znajdziecie tutaj – klik.

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with m6 preset

W Styczniu wybraliśmy się również do Zakopanego! Mieliśmy szczęście bo spotkała nas tam prawdziwa zima.

Desktop2

W tym miesiącu Bojka miała operacje. Na szczęście okazało się, że narośla, które miała wycinane nie były groźne, a Boja szybko wróciła do siebie!

Desktop24

LUTY

Przełom stycznia i lutego to czas kolejnego wyjazdu! Tym razem na zaproszenie marki Origins wybraliśmy się do Laponii. To jedno z najbardziej niesamowitych miejsc w jakich byłam: prawdziwa zima, -25 stopni, hotel z igloo o którym zawsze marzyłam, zorza polarna, skutery śnieżne, renifery i kąpiel w przeręblu! Relacje z tego wyjazdu znajdziecie tutaj – klik.

Facetune_02-02-2018-16-25-26
Desktop3
W Lutym powstała tez nasza wspólna sesja dla marki TOUS, którą bardzo polubiliście – klik :)
AOPP9722

I kolejny wyjazd! Tym razem Izrael, do którego pojechaliśmy z Monią i Jackiem (założycielami marki NAOKO) realizować sesje zdjęciową nowej kolekcji. Robiliśmy zdjęcia i zwiedzaliśmy czyli połączyliśmy przyjemne z pożytecznym. A Izrael? Na pewno tam wrócimy ze względu na… jedzenie!

Processed with VSCO with a6 presetDesktop4
To także w lutym zaczęliśmy swoją przygodę z górami! Pierwsze wyjście w góry, pierwszy zdobyty szczyt – Turbacz i pierwszy zimowy obóz: Wintercamp! To tu spaliśmy przy -10 w namiocie, to tu poznaliśmy inspirujących ludzi, dzięki którym kolejne miesiące były dla nas bardzo zaskakujące!

Processed with VSCO with a4 preset

Na koniec miesiąca pojechaliśmy do naszej ukochanej Przesieki zrealizować kolejną, wspólną sesje zdjęciową – klik :)

D7B8AE01-420F-4B0B-9C88-04564246B7C4

1AE34B95-48F3-40CC-BC71-BBA0D70646E6

MARZEC

Na początku marca wylądowaliśmy w Paryżu na Fashion Week’u, gdzie dzięki marce Loreal mogliśmy wybrać się na pokaz Isabele Marant oraz Balmain! Marka była kreatorem makijażu w tych pokazach, wiec mogliśmy zobaczyć również kosmetyki, którymi były pomalowane modelki.

Desktop5

Następnie polecieliśmy do Malagi na sesje zdjęciowa do nowego katalogu biżuterii marki Mokobelle.

Desktop7
Marzec, to również czas pierwszych zakupów do nowego domu! Wtedy poczułam, że przeprowadzka zbliża się wielkimi krokami!!! :)

Processed with VSCO with a6 preset

Po raz kolejny zostałam zaproszona do szczytnej akcji „Każda koszula pomaga” organizowanej przez Omene Mensah. Zostałam ambasadorką jednej z koszul, z której dochód ze sprzedaży został przekazany na budowę szkoły w Ghanie.

W marcu zrobiłam także kolejny tatuaż! Wpis o tatuażach znajdziecie tutaj – klik.

Processed with VSCO with a1 preset

Po raz pierwszy w życiu miałam okazje potrenować wspinaczkę na prawdziwych skałach! Wybraliśmy się w góry, gdzie uczyliśmy się podstaw.

TELEFON do 131

W marcu także zaczęliśmy przygotowania do Kilimandżaro z naszą trenerką Dominiką. Decyzja zapadła, wiec zaczęliśmy treningi wydolnościowe żeby polepszyć swoją kondycję i przygotować się na to wyzwanie!

TELEFON do 13

KWIECIEŃ

Przełom marca i kwietnia czyli święta Wielkanocne spędziliśmy w Finlandii! Tym razem postanowiliśmy odwiedzić dom Muminków i Helsinki. Wpis o tym wyjeździe (a także jak go zorganizować) znajdziecie tutaj – klik.

Zdjęcia oznaczone gwiazdką

Kwiecień zaskoczył wszystkich piękną pogodą! To pierwsze wyjazdy do lasu i nad jezioro <3

Desktop8

W kwietniu zdobyłam swój pierwszy szczyt w Tatrach. I było to dla mnie ogromne osiągniecie, przełamanie się, przełamanie swojego lęku…. Bo nigdy bym nie uwierzyła w to, że będę się wspinać w Tatrach. Mnich zdobyty, a po nim… miałam już ochotę na więcej! Wpis z tego wyjścia tutaj – klik.

DCIM100GOPROG0220484.JPG Processed with VSCO with a6 preset

W kwietniu brałam również udział w sesji zdjęciowej promującej moją kolekcje lakierów hybrydowych hi Vibes marki hi hybrid.

hi-hybrid-6

MAJ

W maju spontanicznie polecieliśmy na Korfu! W tydzień ogarneliśmy cały wyjazd, zrobiliśmy plan i polecieliśmy. Było cudownie!!! A wyspa bardzo nam się spodobała. Wpis z tego wyjazdu możecie zobaczyć tutaj – klik.

GRECJA POST1

Processed with VSCO with hb2 preset

Światło dzienne ujrzała nasza wspólna sesja z Mamą (klik) <3 Uwielbiam!!!

CAF90F27-3D65-463C-BA66-9E94A0D06B8D

Pod koniec maja polecieliśmy znowu do Paryża – tym razem z marką Clinique poznać jeszcze lepiej produkty CliniuqueFIT!

Desktop9-001

Processed with VSCO with m5 preset

Z końcem miesiąca zabraliśmy się za wykończenie naszego domku! Do przeprowadzki został miesiąc!!! :)

FOTKI TEL do 1 września 20181

CZERWIEC

Czerwiec, to oprócz wykończenia domu także czas wiosennych sesji, które pojawiały się na blogu!

Desktop10

To także podróż na Cypr z ekipą NAOKO, gdzie w pięknych, słonecznych plenerach fotografowaliśmy wakacyjne sukienki <3 Wpis z Cypru możecie zobaczyć tutaj – klik.

W10B3253

Po powrocie z Cypru zaczęło się przeprowadzkowe szaleństwo. Nigdy tego nie zapomnę. Mnóstwo kursów z naszego starego domu do nowego, przewożenie wszystkiego i pierwsza noc w swoim domu! Jeszcze bez prysznica i bez kuchni, ze śniadaniem na niezrobionych schodach, z ubraniami w kartonach, ale najważniejsze, że na swoim. Byliśmy wykończeni, ale tak bardzo szczęśliwi!!!

Desktop2-001

LIPIEC

Lipiec upłynął nam na pracach wykończeniowych domu. Skończyliśmy kuchnie (klik), garderobę (klik) i łazienkę (klik)! To też długie wieczory na tarasie w otoczeniu natury. Takie czyste szczęście! To nic, że nawet połowy pomieszczeń nie mieliśmy jeszcze skończonych.

Desktop12

W lipcu wybraliśmy się też do Trójmiasta i zahaczyliśmy o Openera!

FOTKI TEL do 1 września 2018

SIERPIEŃ

Sierpień upłynął nam pod znakiem dwóch kolejnych wyjazdów. Pierwszy, to wyjazd w Dolomity i Alpy. Przy okazji też zwiedziliśmy Bawarię. Wpis z tej wyprawy możecie zobaczyć tutaj – klik. Głównym celem tego wyjazdu były jednak góry! I znowu moja pierwsza w życiu ferrata i to taka trudna! No i pierwsze zetknięcie się z wysokimi górami (co prawda była to nieudana próba ze względu na pogodę, ale dająca ogromna lekcje)!

Desktop13

Drugi wyjazd, to nasz trzeci raz (w tym roku) z marką NAOKO! Pojechaliśmy do Norwegii realizować jesienno-zimową kampanie. To zdecydowanie moja ulubiona kampania!

W10B7592-001
W10B7740

WRZESIEŃ

Na początku września znowu sami się zaskoczyliśmy robiąc kolejną niesamowita rzecz w naszym życiu. Wybraliśmy się na Himalaya Base Camp gdzie spaliśmy w wiszącym namiocie na skale! Obudzić się rano w takim namiocie – bezcenne!

W końcu przyszedł czas na wyjazd, do którego przygotowywaliśmy się od marca! Kilimandżaro! Chyba nie muszę pisać, że był to mój największy cel w tym roku (i w życiu w ogóle!). To była absolutnie najpiękniejsza przygoda i zdecydowanie jedno z najważniejszych wydarzeń w naszym roku. Wpis z tej niesamowitej wyprawy możecie zobaczyć tutaj – klik.

Po Kilimandżaro wybraliśmy się na dwudniowe safari w Tanzanii! To kolejne spełnione marzenie! :)

Desktop14

PAŹDZIERNIK

Po powrocie z Kili wyruszyliśmy do Dubaju (klik)! To była nasza trzecia wizyta w tym miejscu, ale jakże inna od pozostałych! Poznaliśmy zupełnie nowe miejsca i zrelaksowaliśmy się po wyprawie na Kili.

Desktop15

W październiku, na zaproszenie marki Parfois pojechaliśmy do Madrytu. Zostaliśmy dzień dłużej żeby zobaczyć stolice Hiszpanii i muszę Wam powiedzieć, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona! Madryt ma niesamowity klimat i przepyszne jedzonko!

Desktop17
Kolejny wyjazd to… Tatry! I jakże solidny trening na jednej z najtrudniejszych grani – na Żabim Koniu. Ekspozycja ogromna, doznania jeszcze większe i następnego dnia: zakwasy!

Facetune_17-10-2018-18-19-48

GPTempDownload 13

Pod koniec miesiąca wybraliśmy się z C&A do Lizbony, gdzie mieliśmy okazje obejrzeć pokaz najnowszej kolekcji marki. To była nasza druga wizyta w stolicy Portugalii, która jest w moim TOP 3 europejskich stolic.

W Lizbonie świętowaliśmy też kolejną rocznice! 11 lat razem <3

LISTOPAD

Przełom października i listopada to kolejna wyprawa. Tym razem wybraliśmy się ze znajomymi do Namibii! To jedno z najbardziej różnorodnych miejsc w jakich kiedykolwiek byliśmy! Przez dwa tygodnie odkrywaliśmy uroki kolejnego afrykańskiego państwa (które mocno się różni od Afryki, którą znamy!). Obserwowaliśmy zwierzęta na safari, poznaliśmy rdzennych mieszkańców Namibii – lud Himba, jeździliśmy na quadach po pustyni, podziwialiśmy najpiękniejsze wydmy na świecie, byliśmy na „Dzikim Zachodzie” i wiele więcej… :) Relacje z wyjazdu możecie zobaczyć tutaj.

Desktop18

W10B1062

Po powrocie z Namibii polecieliśmy na Islandię (na zaproszenie marki Clinique). Podczas tego wyjazdu miałam okazje nurkować między płytami tektonicznymi w wodzie o temperaturze 3 stopni, jeździć na skuterze śnieżnym i testować absolutną nowość marki: CliniqueID.

Desktop19

Koniec miesiąca spędziliśmy w Paryżu! Podobnie jak rok temu zostaliśmy zaproszeni przez marke Etam na świąteczną piżama party!

Desktop23

GRUDZIEŃ

W grudniu zwolniliśmy trochę żeby nacieszyć się magią świąt! Na początku skończyliśmy sypialnie (klik)!

9C01F6CB-3BFD-43FA-86AA-854B16EAD394

Następnie wybraliśmy się też do tunelu aerodynamicznego, gdzie mogliśmy trochę polatać! A także zrobiłam nowy tatuaż!!!

Grudzień, to również czas pierwszej choinki i świąt w swoim domu!  Magia, magia, magia! Tegoroczne święta były przecudowne!IMG_7694

Desktop22

Koniec roku świętowaliśmy we Włoszech! Po raz kolejny mieliśmy okazje realizować sesje zdjęciową nowej kolekcji NAOKO! Zdjęcia z sesji już na 2019 rok!!! :)

Desktop20

Ufff…. to by było na tyle. Ten rok był niesamowicie intensywny. Właśnie teraz zdałam sobie sprawę, że w każdym miesiącu gdzieś byliśmy (czasem nawet po kilka razy). Łącznie odbyliśmy 19 podróży poza granice Polski. Cieszę się, że udało nam się to wszystko tak sprawnie połączyć! :) Co nas czeka w nowym roku? To się okaże! Ale wiem jedno: trzeba skończyć drugą łazienkę w domu i biuro hihi.