Dzisiaj mam dla Was wyczekiwane podsumowanie 2016 roku! To był zdecydowanie rok pod hasłem: podróży, poznawania inspirujących osób i spotkań z najbliższymi. Poniżej miesiąc, po miesiącu możecie zobaczyć co wydarzyło się w moim życiu. Gotowi? Zaczynamy!!!

Styczeń

Nowy Rok spędziliśmy w okolicach Karpacza. Spacery po górach, grzane wino, pyszne jedzenie i mnóstwo śniegu. To był przyjemny początek roku.

stycz1

W styczniu zrobiłam też mój kolejny tatuaż!

Rozpoczęłam też serię wyzwań treningowych na blogu – ćwiczyliśmy razem przez cały miesiąc. Może czas na powtórkę? :)

stycz

Spadło też dużo śniegu, dlatego na blogu pojawiło się kilka zimowych stylizacji w iście bajkowej scenerii (klik).

desktop

Pod koniec stycznia wybraliśmy się w odwiedziny do pięknej i inspirującej Sylwii Majdan! Jej atelier, to absolutnie przepiękne miejsce, a relację z wizyty możecie zobaczyć tutaj – klik.

stycz2

Styczeń zamykamy akcją – „Pomóż w mgnieniu oka”, gdzie wraz z Kasią Wilk wystąpiłyśmy we wspólnej sesji promując przedłużanie rzęs w Studio Szminka. Dochód z każdej z wizyty przeznaczony został na Drużynę Szpiku!

stycz3

Luty

Luty rozpoczął się moją największą kampanią z liniami lotniczymi Emirates. W ramach współpracy wybraliśmy się do Dubaju, gdzie odkrywaliśmy tajniki tego absolutnie zaskakującego miasta! Relację z podróży możecie zobaczyć tutaj – klik.

luty

Po gorącym Dubaju zmieniliśmy trochę klimat i pojechaliśmy do Zakopanego, w którym ostatni raz byłam kilkanaście lat temu!

luty1

W lutym, marka YSL zorganizowała elegancką kolację połączoną z premierą perfum. Wraz z dziewczynami spędziłyśmy wtedy bardzo miły wieczór.

12745849_1028152170591277_8400581698549843431_n

Marzec

W marcu rozpoczęła się akcja #mysquadisbetterthanyours z marką Sarenza, gdzie wraz z trzema przyjaciółkami pojechałyśmy na sesję zdjęciową do Paryża (relacja z wypadu tutaj – klik).

marzec

Dzień kobiet w Paryżu – czy mogło być lepiej? :)

marzec1

W marcu odbyła się również wielka gala Allegro. Wraz z Kamilem (Ekskluzywny Menel) w ramach kampanii „Mam swój styl” ocenialiśmy pracę czytelników, którzy potem prezentowali swoje stylizacje na wybiegu. Podczas gali udzieliłam też krótkiego wywiadu do programu „Co za tydzień!”.

marzec2

Kwiecień

Początek kwietnia, to kolejna sesja w ramach akcji #mysquadisbetterthanyours. Efekty poniżej :)

kwiecien1-001

W końcu też doczekałam się nowej szafy i… wymarzonej półki na buty! :)

12985541_1065465480193279_7857588953144239040_n

To także pierwsze stylizacje bez kurtki – klik.

kwiecien

Maj

I wtedy przyszedł maj… zrobiło się gorąco. Dużo spacerów i wycieczki rowerowe, to punkt obowiązkowy!

maj

Zaraz po weekendzie majowym zrobiliśmy rodzicom niespodziankę i zabraliśmy ich do Paryża! To jeden z najwspanialszych wyjazdów ever! Spędziliśmy cudowne 5 dni w rodzinnym gronie, w jednym z najpiękniejszych miast Europy!

iphone-paris

Marka Victor&Rolf zorganizowała też w maju kwiatowe warsztaty powiązane z zapachem „Flowerbomb”. Wraz z Karolą (Charlize Mystery) tworzyłyśmy swoje wianki i poznawałyśmy tajniki tworzenia perfum.

maj1

26 maj, czyli dzień Mamy! Tym razem na blogu wystąpiłam wraz z moją Mamą w specjalnej sesji zdjęciowej! Efekt bardzo Wam się spodobał (klik) <3

maj2

Kolejna sesja z dziewczynami – tym razem w letniej odsłonie!

sarenza_les_flots_1

Na koniec maja pojawiły się efekty kampanii ARTDECO. Wraz z Kasią i Jessicą wystąpiłyśmy w sesji zdjęciowej pt. „Minimal make-up” (klik).

artdeco_blogerki_1200x900_2_v1b-001

Czerwiec

Początek czerwca to wylot… na Karaiby!!! Tym razem wybraliśmy się na Kubę, która zafascynowała nas swoimi kolonialnymi miasteczkami, pięknymi widokami i starymi samochodami. Relację z podróży możecie zobaczyć tutaj i tutaj.

czerwiec

Podczas wyjazdu paliliśmy kubańskie cygara, tańczyliśmy salsę, jeździliśmy różowym kabrioletem, graliśmy w domino, piliśmy rum, pływaliśmy w lazurowej wodzie czy zwiedzaliśmy tereny potomków Indian Taino.

czerwiec1

Czas na ostatnią sesję w ramach akcji #madebysarenza! Wspólne pozowanie było świetną zabawą!

img_12x20

W czerwcu pojawił się też mój pierwszy filmik na YouTube – klik. Dołożę wszelkich starań, aby w nowym roku pojawiły się kolejne, jednak proszę Was o wyrozumiałość i cierpliwość. Stworzenie takiego filmiku wymaga poświecenia sporo czasu.

Niezależnie od miesiąca spacery z Boją, to nasza ulubiona czynność dnia! <3

Lipiec

W lipcu w naszych szeregach pojawił się nowy obiektyw. Od tego czasu jakość zdjęć na blogu mocno się poprawiła! Cały wpis z poniższą stylizacją możecie zobaczyć tutaj – klik.

desktop

Początek lipca, to nagranie z Pauliną Krupińską w ramach akcji z marką Sesderma. Efekty tej rozmowy mogliście oglądać jesienią – klik.

13707615_1129964927076667_3636968044556633073_n

W lipcu wraz z Karolą i Adim wyjechaliśmy na Mazury! Cisza, spokój, pikniki, śniadania na pomoście, zbieranie grzybów, długie spacery – to zdecydowanie moje klimaty!

lipiec

To właśnie wtedy powstała jedna z najpiękniejszych sesji na blogu, którą możecie zobaczyć tutaj – klik.

Pod koniec lipca wybraliśmy się do naszej ukochanej Chorwacji!

Processed with VSCO with c3 preset

Po 5 latach wróciliśmy do miejsc, w których nie sposób się nie zakochać! Wszystko o tym jak zorganizować taki wypad na Bałkany znajdziecie w notce – klik.

lipiec1

Sierpień

Na początku sierpnia wróciliśmy z Chorwacji i…

sierpie

… i po ogarnięciu wszystkich spraw wybraliśmy się ze znajomymi do Portugalii. Lizbona, Lagos, Sagres, Faro, a to wszystko w 3 dni!!! O tym jak zrobić sobie taki szybki trip również możecie przeczytać tutaj – klik.

sierpie1

Portugalia totalnie mnie zauroczyła! Niesamowita Lizbona i przepiękne widoki na południu! Kolejne marzenie? Polecieć do Porto!

sierpie2

Pod koniec sierpnia do Poznania przyjechał Aleksander Doba – niesamowity człowiek: pełen inspiracji, wytrwałości i siły. To spotkanie dało mi ogromnego kopa do działania!

14203273_538077106383914_4049379094508730768_n

Wrzesień

Początek września, to ponownie wyjazd do Chorwacji. Tym razem na zaproszenie marki FOREO, która zaprosiła blogerki z całej Europy (i nie tylko) na pięciodniowy rejs po chorwackich wyspach. Życie na żaglu, to wspaniała sprawa. Po tym rejsie stwierdzam jedno – ja chcę jeszcze raz! Relację z wyjazdu możecie zobaczyć tutaj – klik.

wrzesie

Październik

W pierwszy weekend października wybraliśmy się z przyjaciółmi do Ingolstadt na ichniejszy Oktoberfest. Udało nam się znaleźć bardzo oryginalne miejsca noclegowe – na kampingu, w beczkach! Taki krótki wypad, to idealna opcja na weekend! O praktycznych wskazówkach na temat takiego wyjazdu możecie przeczytać tutaj – klik.

pazdziernik

Processed with VSCO with a8 preset

W październiku zrobiłam też kolejny tatuaż! Jestem pewna, że odnalazłam już swoje miejsce na ziemi :)

Processed with VSCO with a7 preset

W połowie miesiąca odbyła się premiera mojej marki odzieżowej – DREAMLAND by Paula Jagodzińska (klik)! Marka spotkała się z Waszym uznaniem, co ogromnie mnie cieszy! Dopiero raczkujemy, ale już pracujemy nad kolejnymi projektami, które pojawią się w ciągu kilku tygodni! :)

pazdziernik1

Koniec października zaowocował w spotkanie z moją ogromną inspiracją – Martyną Wojciechowską!!! Dzięki marce Origins mogłam ją poznać, wyściskać i chwilę porozmawiać. To spotkanie na długo pozostanie w mojej pamięci :)

Listopad

Cały listopad spędziliśmy w Azji! Cztery państwa, dwie stolice i ponad 10 miast. W Tajlandii jedliśmy najlepszy street food na świecie i jeździliśmy skuterami po wyspach. W Kambodży zwiedziliśmy jedno z najpiękniejszych miejsc ever czyli Angkor Wat i odpoczywaliśmy na rajskich plażach. W Malezji zobaczyliśmy niesamowite Kuala Lumpur, a na Bali karmiliśmy małpy, podziwialiśmy wschód słońca w towarzystwie delfinów i odkrywaliśmy mistyczne uroki wyspy. Całą relację mogliście śledzić na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Natomiast blogową relację z Kambodży możecie zobaczyć tutaj – klik, a wpis z Bangkoku pojawi się już niedługo! :)

listopad1

listopad

Grudzień

Po miesiącu w ciepłych krajach zatęskniliśmy trochę do zimy i świątecznych klimatów. Zaraz po powrocie wybraliśmy się do Wrocławia, gdzie wraz  z przyjaciółmi odwiedziliśmy wrocławski jarmark. Za każdym razem jest tak samo piękny! Zgodzicie się ze mną?

Processed with VSCO with g3 preset

Kocham grudzień, właśnie za ten świąteczny klimat. Za pieczenie pierników, kupowanie prezentów, strojenie domu, spotkania z najbliższymi i oczywiście same ŚWIĘTA! <3

grudz

Rok 2016 zakończyliśmy wylotem do Sztokholmu na Sylwestra. Wpis z tego pięknego miasta pojawi się niedługo na blogu. STAY TUNED!

grudz1

To był naprawdę dobry rok. Tak jak już wspominałam, życzę sobie, aby w 2017 roku nie zabrakło mi zdrowia, bo na resztę jestem gotowa!!! :)